Stránka 1 z 1

E-shop

Napsal: pon 11. dub 2016 10:56:22
od AnnaBott
Dobrý den, objednala jsem si na internetu zboží, přišlo ale zničené a navíc úplně jiné, než sem chtěla. Kontaktovala sem zákaznickou podporu a tam mi sdělili, ať jim to pošlu zpátky.. že mi vrátí peníze a nebo zašlou znova. Tak sem tak učinila.. a nemám ani peníze a ani zboží. Co teď? jak mám postupovat?
Děkuji za odpověď, Anna B.

Re: E-shop

Napsal: pát 22. dub 2016 14:02:54
od frantisek.sedlacek
Dobrý den, jako první je nejlepší kontaktovat Českou obchodní inspekci a podat podnět na přezkum Vámi uvedeného jednání. Druhá varianta je samozřejmě soudní řízení, podat žalobu na zaplacení peněžité částky. František Sedláček, Právníesa.cz